1a divisió

Fallant penals tampoc punxen

1a divisió. Benzema falla dues penes màximes però el Madrid supera l’Osasuna i és a quatre punts d’assegurar-se el títol de lliga

Osasuna 1 Madrid 3

OSASUNA:Sergio Herrera; Nacho Vidal, Aridane, David García, Cote (Kike Barja, 68’); Javi Martínez (Oier, 68’), Moncayola, Brasanac (Roberto Torres, 80’); Chimy Ávila (Barbero, 85’), Rubén García (Manu Sánchez, 46’) i Budimir.MADRID:Courtois; Lucas Vázquez, Militão, Alaba (Carvajal, 46’), Nacho; Camavinga (Isco, 73’), Fede Valverde, Ceballos (Kroos, 71’); Marco Asensio, Rodrygo (Vinícius, 90’) i Benzema.GOLS:0-1 (12’) Alaba. 1-1 (13’) Budimir. 1-2 (45’) Marco Asensio. 1-3 (96’) Lucas Vázquez.ÀRBITRE:De Burgos Bengoetxea.T.G.:Als locals Brasanac; i als visitants Camavinga, Nacho i Militão.

El Madrid, si ja no ho era, és el vir­tual campió de lliga després de gua­nyar ahir al camp de l’Osa­suna i tan­car els dos des­plaçaments com­pli­cats con­se­cu­tius amb un sis de sis. I és que els blancs neces­si­ten sumar només qua­tre punts –o que el Barça els perdi– en els cinc par­tits que li res­ten per asse­gu­rar-se el títol matemàtica­ment.

No va ser una victòria plàcida per al Madrid, que es va tro­bar un Osa­suna molt intens en la pri­mera part. Tot i tenir pro­ble­mes per superar la pressió local, però, els d’Ance­lotti es van avançar gràcies a un gol d’Alaba en una acció d’estratègia amb un xic de for­tuna (12’). La millor notícia per a l’Osa­suna va ser que va empa­tar ràpida­ment amb el gol de Budi­mir (13’) i va somiar d’avançar-se durant alguns minuts. A poc a poc, però, les for­ces van aban­do­nar els navar­re­sos i l’1-2 de Marco Asen­sio, just abans del des­cans, va ser un cop duríssim.

En la segona part, el Madrid va ser infi­ni­ta­ment supe­rior i no va sen­ten­ciar abans perquè Ser­gio Her­rera va atu­rar dos penals a Ben­zema, que els va xutar cal­cats. Tot i això, l’Osa­suna no va gene­rar perill i Lucas Vázquez va fer l’1-3 defi­ni­tiu en el 96’.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)