Territorial

L’Olot i el Girona B jugaran la final del Torneig de l’Estany

Els olotins superen el Figueres (0-1) i el filial gironí el Banyoles (0-2) en la semifinal i demà lluitaran pel títol (21.30h)

La cate­go­ria s’ha impo­sat en les dues semi­fi­nals del 53è Tor­neig de l’Estany. En la pri­mera, l’Olot ha gua­nyat per la mínima al Figue­res, gràcies a un gol del cen­tral del filial olotí, Muha­ma­dou. Els figue­rencs, després del gol mati­ner, han reac­ci­o­nat, però els hi ha cos­tat des­fer la línia defen­siva d’un l’Olot far­cit de joves juga­dors del filial. A la represa, han estat els gar­rot­xins que han estat més a prop del gol amb una dobla ocasió de Sai­dou i Forgàs a dins l’àrea. El Figue­res ha vist com en el par­tit l’àrbi­tre li ha anul·lat dos gols per fora de joc de Pime i Pepu. Les dues cate­go­ries que sepa­ren els dos equips no s’han notat en excés i s’ha pogut veure molt de nivell dins del camp. 

En la segona semi­fi­nal el Girona B també ha fet valer la cate­go­ria, i el fet que ja porta més rodatge en aquesta pre­tem­po­rada, con­tra el Banyo­les. Tot i que en els pri­mers minuts el con­junt del Pla de l’Estany ha man­tin­gut a rat­lla el filial gironí, ha aca­bat pagant el des­gast just abans del des­cans, i és que en els últims cinc minuts de la pri­mera part Almansa i Aznar, dos dels juga­dors que han et la pre­tem­po­rada amb el pri­mer equip, han situat el 0-2 en el mar­ca­dor amb dos xuts potents que han sorprès el por­ter local gai­rebé de manera con­se­cu­tiva. En la segona part el ritme ha bai­xat i els locals no han tin­gut cap opció de reduir la diferència.

Demà l'Olot i el Girona B es dis­pu­ta­ran el títol a les 21.30h al Miquel Coro­mina i Morató, en la repe­tició de la final ter­ri­to­rial per l'ascens a 2a divisió FEF del curs pas­sat. Abans, a les 19.30h, el Figue­res i el Banyo­les, amfi­trió del tor­neig, juga­ran pel ter­cer lloc (19.30h).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)