Més futbol

La FCF ajorna el Catalunya-Veneçuela femení

El retorn de la selecció nacional femenina absoluta es fa pregar. La federació catalana de futbol (FCF) va anunciar durant la presentació de la temporada que la selecció jugaria un partit contra Veneçuela en la primera quinzena de novembre. Avui, però, ha anunciat que ajorna l’esdeveniment, “per no donar-se les circumstàncies en aquest context per la celebració del partit.” La federació catalana està pendent de la resolució del Tribunal Català de l’Esport, que ha de decidir si fa repetir les eleccions que va guanyar Joan Soteras. La directiva entén que la decisió del TCE podria arribar en plena organització del partit i fer-lo perillar.

La junta directiva de la federació s’ha reunit de manera extraordinària arran de les presumptes pressions d’un dels candidats, Joan Josep Isern, als membres del TCE, segons publicava Voz Pópuli. La directiva ha pres aquests acords:

“Que se sol·licitarà a la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEiAF) que obri una investigació interna i substitueixi temporalment als membres del TCE, fins que no s’aclareixin els fets.

Interposar accions legals per tal que l’autoritat judicial investigui els fets, d’extrema gravetat.

Anunciar la suspensió del Catalunya-Veneçuela de Seleccions Absolutes femenines, per no donar-se les circumstàncies en aquest context per la celebració del partit.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció