1a divisió FEF

El Nàstic guanya a Las Gaunas i suma el primer triomf a fora (1-2)

1a divisió FEF. Josema ha donat la victòria als grana amb un gol a quinze minuts del final

Pri­mera victòria del Nàstic lluny de Tar­ra­gona. Premi en la visita a Las Gau­nas. Els grana no havien encara acon­se­guit sumar els tres punts lluny del seu estadi en el que por­tem de tem­po­rada però avui ha estat el dia al camp del Logroñés (1-2).

El gol de la victòria l’ha mar­cat Josema rema­tant des del segon pal una falta exe­cu­tada per Joan Oriol (73’).

El Nàstic s’havia avançat en el mar­ca­dor en el minut 49 gràcies a un bon gol de Marc Mon­talvo amb un xut amb l’esquerra des de la fron­tal l’àrea, però el Logroñés havia empa­tat només sis minuts després, amb un gol de Diego Este­ban.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.