1a divisió

LaLiga aprova una reforma en els seus estatuts

LaLiga ha cele­brat a Dubai una assem­blea gene­ral extra­or­dinària en la qual s’ha apro­vat una reforma esta­tutària refe­rents a la com­pen­sació per pèrdua de la cate­go­ria, temes rela­ci­o­nats amb la segu­re­tat en els esta­dis i qüesti­ons en matèria de con­trol econòmic i dis­ci­pli­nari.

L’assem­blea ha tin­gut la presència de repre­sen­tants de tots els clubs menys del Barça i el Madrid, que han deci­dit enviar-hi el mateix advo­cat per tal que els repre­sentés, tot i que sí han seguit l’acte de manera telemàtica.

En l’assem­blea també s’han trac­tat les modi­fi­ca­ci­ons necessàries per ade­quar la seva nor­ma­tiva a la futura llei de l’esport que es troba actu­al­ment en tra­mi­tació par­la­mentària en el Senat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.