1a divisió FEF

El Barça Atlètic assalta la segona posició (0-1)

El Barça Atlètic ha superat el tràmit a camp del Cala­horra, últim clas­si­fi­cat del grup, i ha sumat tres punts impor­tants per man­te­nir-se en la part alta de la taula. Un soli­tari gol d’Esta­nis en l’inici de duel cata­pulta els blau­grana fins a la segona posició de forma pro­vi­si­o­nal.

Els locals han sor­tit més ofen­sius i han fre­gat el pri­mer gol al minut 8. Un xut de Ser­gio Gil des de la fron­tal l’ha rebut­jat bé Arnau Tenas amb una bona mà. Del pos­si­ble 1-0, al 0-1 defi­ni­tiu. Els de Márquez han ini­ciat un con­tra­a­tac i Esta­nis Pedrola ha aga­fat l’esfèrica a camp propi. L’extrem ha arren­cat cap a la por­te­ria, ha entrat a l’àrea, s’ha des­fet d’un rival i ha defi­nit amb l’esquerra per inau­gu­rar l’electrònic (9’). El Cala­horra ho ha inten­tat en alguna acció de córner, però no ha inqui­e­tat en excés la por­te­ria de Tenas. Per la seva part, Txus Alba ha tin­gut la més clara del Barça Atlètic en un xut fluix dins l’àrea que ha blo­cat el por­ter fàcil­ment (34’).

La segona mei­tat tam­poc ha tin­gut gai­res oca­si­ons. Esta­nis ha avi­sat al qua­tre de la represa en una acció simi­lar a la del gol, però Limo­nes ha blo­cat bé l’esfèrica. Els locals han fet tre­ba­llar Tenas en mol­tes pilo­tes pen­ja­des a l’àrea, però no han rema­tat a por­te­ria amb clare­dat. El joc ha estat tra­vat, amb mol­tes fal­tes i alguna pica­ba­ra­lla. Els blau­grana no s’han dei­xat por­tar pels ner­vis, s’han afer­rat a la victòria i han sobre­vis­cut per sumar tres nous punts aquesta tem­po­rada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)