3a divisió FEF

El Girona B i el Peralada volen seguir amb la rauxa del darrer partit

La jor­nada de diu­menge pels con­junts giro­nins de Ter­cera divisió comença a les 12 del mig­dia a Riu­da­re­nes. El Girona B rep a la FE Grama, equip situat a l’onzena posició, per inten­tar fir­mar la segona victòria con­se­cu­tiva i apro­par-se a la zona de play-off.

Els giro­nins podran dis­po­sar de les dues incor­po­ra­ci­ons, Manu Martínez i Óscar Coll, per con­tra, Moha Ajani i Karim Koucha ja han mar­xat després d’arri­bar a un acord per sor­tir amb una res­cissió de con­tracte. L’equip d’Àxel Vizu­ete arriba a la cita amb la moral pels núvols després d’acon­se­guir un tri­omf con­tun­dent al camp del Vila­franc (0-4) i tren­car amb la mala dinàmica del 2023.

Per altra banda, el Pera­lada visita a un quart de sis de la tarda, el camp del Vilas­sar de Mar, penúltim clas­si­fi­cat. Els de Miquel Ángel Muñoz afron­ten el matx en zona de play-off després d’asso­lir la pri­mera victòria de l’any a casa con­tra l’Hos­pi­ta­let. Alan Baró va donar els tres punts amb un remat de cap al tram final per fer escla­tar l’eufòria al Muni­ci­pal dels verds-i-blancs.

Pel par­tit d’aquesta tarda, cor­res­po­nent a la jor­nada 20, els de l’Alt Empordà tin­dran les bai­xes d’en Biel Font, que encara li que­den un parell de set­ma­nes per recu­pe­rar-se, i de Santi Varese que serà dubte fins al final per unes molèsties al bessó després de la sessió de dime­cres.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)