Més futbol

La catalana Berta Pujadas, convocada per Vilda

La defensa barcelonina Berta Pujadas, futbolista del València, ha estat convocada per Jorge Vilda per participar en la Nations Cup, entre el 13 i el 22 de febrer a Austràlia. Vilda va fer pública ahir la llista, amb les blaugrana Laia Codina i Salma Paralluelo, però ha hagut de prescindir de la central de l’Athletic Club Bibiane Schulze, baixa per lesió. El seu lloc l’ocupa la jugadora catalana, que havia participat en la selecció espanyola sub-23 però no en l’absoluta. Berta Pujadas, de 22 anys, té passat al Barça i l’Espanyol.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció