2a divisió FEF

L’Olot supera la Peña Deportiva i la salvació ja no és un miracle (2-0)

L’Olot ha enca­de­nat la segona victòria en la lliga per pri­mera vegada en tot el curs i s’ha gua­nyat el dret de creure que la per­manència a la cate­go­ria és pos­si­ble. Els olo­tins han superat al segon clas­si­fi­cat, el Peña Depor­tiva (2-0), una set­mana després de car­re­gar-se al lla­vors líder, el València Mes­ta­lla (1-2). Un doblet de Josep Cerdà en el segon temps (67’ i 71’) ha permès als de Blázquez i Arri­ola sumar els tres punts que el situen a falta que acabi la jor­nada a tres punts del play-out i a qua­tre de la per­manència total. Ara mateix, el mira­cle és pos­si­ble.

El par­tit ha començat amb dos ensurts de l’Olot per dos pos­si­bles penals a la seva àrea després de dues erra­des defen­si­ves que han posat l’ai al cor als afi­ci­o­nats gar­rot­xins. L’equip diri­git per Albert Blázquez i Íñigo Arri­ola s’ha inten­tat treure la son de les ore­lles amb una arri­bada de Val­verde que ha xutat per sobre del tra­ves­ser després de con­tro­lar i pre­pa­rar-se bé el xut (7’). El pri­mer temps ha estat igua­lat i sense grans oca­si­ons tot i que ha aca­bat amb un tra­ves­ser en pròpia por­te­ria de Bigas en l’intent de refús a la sor­tida d’un cor­ner, just en el pri­mer minut de l’afe­git del pri­mer acte.

La segona part ha començat amb domini posi­ci­o­nal del Peña Depor­tiva, que gene­rava sen­sació de perill tot i que no aca­bava de tro­bar la fórmula per pro­var Arnau Fàbrega. En el 60, de nou Val­verde ha pro­vat un xut potent que ha sor­tit a fora per poc, el pre­ludi de l’1-0 de Cerdà. El menut juga­dor cedit pel Barça ha rebut una bona assistència de For­gas i a boca de canó ha superat Edu Frías (67’). Els de la Gar­rotxa no s’han vol­gut atu­rar i apro­fi­tant l’efer­vescència del gol, de nou a través de Cerdà, eri­git com l’heroi del par­tit, ha fet el 2-0 defi­ni­tiu gràcies a una jugada per­so­nal bri­llant i un retall ja a dins de l’àrea que li ha permès superar al por­ter al pal opo­sat (71’).

El con­junt eivis­senc ha inten­tat reac­ci­o­nar per bus­car reta­llar distàncies en el mar­ca­dor i gene­rar por a l’Olot però no ha pogut superar Arnau Fàbrega ni la defensa olo­tina, de deu. I és que, de fet, Xume­tra ha pogut fer el 3-0 després d’una con­tra en la qual Robert Costa ha cai­gut a terra i ha dei­xat sol al de l’Estar­tit davant del por­ter. L’ata­cant ha cre­uat massa la rema­tada, que s’ha per­dut a fora.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.