1a divisió

Alaba i Rodrygo, fora per lesió

El club confirma les baixes del defensa austríac i el davanter brasiler, amb el derbi i el clàssic en menys de dues setmanes

El Reial Madrid va tor­nar a pro­ta­go­nit­zar una nit màgica a la Cham­pi­ons, remun­tant un 2-0 en con­tra al camp del Liver­pool. Però no tot són bones notícies per ells, ja que Rodrygo i Alaba van haver de ser subs­tituïts per molèsties físiques. El club ha emès dos comu­ni­cats avui con­fir­mant que patei­xen els dos una lesió mus­cu­lar.

En el cas del defensa, s’ha con­fir­mat que té afec­tat el terç dis­tal del bíceps femo­ral dret. Està sent una tem­po­rada difícil per l’austríac en el tema de les lesi­ons. No s’ha espe­ci­fi­cat el temps de baixa, però el més pro­ba­ble és que no arribi al par­tit con­tra l’Atlètic de Madrid d’aquest cap de set­mana ni al clàssic de la Copa de dijous vinent.

Sobre el bra­si­ler, la lesió es troba en el múscul pira­mi­dal de la cama esquerra. Tam­poc han vol­gut par­lar de la duració de la recu­pe­ració, però en el seu cas no està des­car­tat per l’enfron­ta­ment al San­ti­ago Ber­nabéu davant el Barça.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)