3a divisió FEF

L’exigència obligada per mantenir la bona línia

El Girona B i el Pera­lada tor­nen a tenir dos duels exi­gents en la seva lluita per acon­se­guir els objec­tius. El filial gironí rep la visita de la Pobla de Mafu­met (12h) i el Pera­lada visi­tarà el líder incon­tes­ta­ble del grup, l’Europa (12:30h).

El con­junt blanc-i-ver­mell inten­tarà fer encara més bona l’última victòria a Tona abans de l’atu­rada de la lliga per sumar tres punts que poden ser d’or en la bata­lla per acce­dir a les posi­ci­ons de play-off al final del cam­pi­o­nat. Els d’Axel Vizu­ete han sumat set dels últims nou punts però al davant hi tin­dran un equip que ha enca­de­nat tres victòries. Parau­les majors. La Pobla de Mafu­met es troba just per sota del Girona B en un duel entre fili­als (els tar­ra­go­nins ho són del Nàstic), que posarà a prova les dues plan­ti­lles.

El Pera­lada ho tindrà cru per treure alguna cosa de pro­fit de la visita al Nou Sar­de­nya. Però si una cosa ha demos­trat el con­junt diri­git per Miquel Àngel Muñoz és resiliència i saber fer en situ­a­ci­ons com­ple­xes. Els de l’Alt Empordà són un bloc sòlid i regu­lar que només ha per­dut dos enfron­ta­ments en les últi­mes tretze jor­na­des –enlla­cen cinc par­tits sense enso­pe­gar– però al davant hi tin­dran el líder. I l’Europa, a casa és un rival temi­ble per tots els equips ja que no hi ha per­dut cap par­tit –vuit victòries i dos empats–. Els esca­pu­lats van gua­nyar les pri­me­res vuit jor­na­des de lliga però sem­bla que ara han per­dut una mica la velo­ci­tat de cre­uer –una sola victòria en les últi­mes qua­tre jor­na­des–. Això els ha fet per­dre el coixí res­pecte els seus per­se­gui­dors però man­te­nen la con­dició de favo­rit a la pri­mera plaça i a l’ascens directe a segona FEF.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)