1a divisió

Bordalás assumeix la banqueta del Getafe

Tot i que semblava que feia marxa enrere i les negociacions amb el president Ángel Torres no acabaven de fructificar, José Bordalás finalment es farà càrrec de la banqueta del Getafe per mirar de treure al conjunt madrileny del descens. El tècnic d’Alacant, que es trobava sense feina des que va acabar el curs passat comandant el València, ja ha dirigit la sessió d’entrenament d’avui del seu equip i s’asseurà a la banqueta del RCDE Stadium per enfrontar-se a l’Espanyol (a les 18:30h).

Bordalás iniciarà la seva segona etapa al Getafe, equip al qual va aterrar a mig curs 2016/17 amb l’equip a la part baixa de segona A. L’entrenador va aconseguir retornar aquell mateix curs als blaus a primera i va encadenar quatre campanyes més a l’elit, totes amb èxit: “No podia quedar-me de braços creuats a casa”, ha dit en la seva presentació.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció