Territorial

La ratxa acaba en l’últim instant

Div. d’honor juvenil. El Girona cau contra el Nàstic en el darrer minut i posa fi a una sèrie de dotze partits sense conèixer la derrota

Nàstic 2 Girona 1

NÀSTIC:Alex García, Jofre Nel·lo (Antonio, 64’), Iván Rodríguez, Pau Coll, Marc Bayona (Jan Virgili, 64’), Bolado, Abel Sánchez, Ot Agné (Kevin, 73’), Sergi Folch, Sergio Pachón (Marc Aspa, 57’) i Pau Ortega (Nacho Carbajosa, 57’).GIRONA:Jan Danés, Mousta (Joel Gómez, 76’), Jordi Bas, Antal, Biel Borra, Marc Aznar, Iker Almena, Derek Casasola (Marco Gil, 65’), Luka, Iker Vázquez (David Escoda, 76’) i Jastin García.GOLS:0-1 (60’) Luka. 1-1 (80’) Sergi Folch, de penal. 2-1 (90’) Sergi Folch.ÀRBITRE:Serrat Susi.T.G.:Bolado, Nacho Carbajosa, Kevin, Jordi Bas, Antal i Jastin.T.V.:directa a Borra (80’) i a Jastin (91’), del Girona.

El Girona va per­dre 2-1 al camp del Nàstic un par­tit que gua­nyava 0-1 en el 80’. Un doblet de Sergi Folch va decan­tar un enfron­ta­ment que va aca­bar amb l’expe­dició giro­nina enfa­dada amb l’actu­ació del col·legiat després de recla­mar més d’un penal a l’àrea grana. Els juga­dors diri­gits per Sergi Mora posen fi així a una ratxa increïble de dotze jor­na­des con­se­cu­ti­ves invicte (9 victòries i 3 empats).

El Nàstic va sor­tir amb inten­si­tat damunt del ter­reny de joc però el Girona va tenir prou paciència per asse­re­nar el ritme i fer-se domi­na­dor del matx. Gràcies a això, els blanc-i-ver­mells van dis­po­sar d’alguna ocasió de gol prou clara a través de Luka, però el por­ter local va evi­tar el 0-1.

En la segona, la tònica es va man­te­nir i el Girona va poder avançar-se just quan s’arri­bava a l’hora del matx després d’una recu­pe­ració de Bas. El defensa va assis­tir Luka, que no va per­do­nar davant d’Alex Gar­cia (60’). Els de Sergi Mora van tenir opci­ons de fer el 0-2 amb oca­si­ons de Jas­tin i Iker Vázquez però a les aca­ba­lles una sor­tida en fals de Jan Danés va aca­bar amb un poste­rior penal més que dubtós de Borra en l’intent d’atu­rar la rema­tada tar­ra­go­nina. Sergi Folch no va per­do­nar per esta­blir l’1-1 i fer que el Nàstic es bolqués a la des­es­pe­rada per fer el 2-1. Els giro­nins van poder sor­pren­dre a la con­tra però en el 90’, de nou, Sergi Folch va decan­tar la balança per cul­mi­nar la remun­tada grana.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)