1a divisió

Joaquín no superarà el rècord de Zubizarreta

Després de quedar-se sense minuts contra l’Athletic Club, el capità del Betis no podrà passar dels 622 partits disputats a primera divisió

Joaquín Sánchez, capità i lle­genda del Betis, veu com se li escapa la pos­si­bi­li­tat de con­ver­tir-se en el juga­dor amb més par­tits dis­pu­tats a la pri­mera divisió espa­nyola. Després d’anun­ciar la seva reti­rada als 41 anys fa poc més de dues set­ma­nes, l’andalús veia a l’horitzó la pos­si­bi­li­tat de superar el rècord d’Andoni Zubi­zar­reta, que va dis­pu­tar-ne 622 Havent-se que­dat sense minuts con­tra l’Ath­le­tic Club i a cinc jor­na­des del final de tem­po­rada, matemàtica­ment Joaquín només podria empa­tar la xifra de l’expor­ter basc.

Amb la lesió que va patir al Camp Nou, sem­blava que el davan­ter no tor­na­ria a jugar, o almenys que esta­ria apar­tat uns dies i que­da­ria exhau­rida qual­se­vol pro­ba­bi­li­tat d’asso­lir aquesta gran fita. A més, es va anun­ciar que tenia un petit esquinç al genoll dret. No obs­tant això, va entrar a la con­vo­catòria del seu equip pel par­tit a Bil­bao, i sem­blava que les inten­ci­ons eren que sumés un enfron­ta­ment més. De fet, el seu entre­na­dor, Manuel Pelle­grini, va expli­car en la prèvia que “podia jugar uns minuts” si pre­nia analgèsics. Final­ment, el tècnic xilè va il·lus­trar el motiu pel qual no havia par­ti­ci­pat. “No arris­ca­rem els objec­tius col·lec­tius pel rècord de Joaquín”, va con­cloure.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)