2a divisió FEF

El Badalona Futur es ven simbòlicament per només un euro

2a FEF. El Badalona Futur es posa a la venda per fer front a un deute de 600.000 euros

Menys de 24 hores després de la roda de premsa que tren­cava les rela­ci­ons entre els clubs, el CF Bada­lona Futur va eme­tre un comu­ni­cat per anun­ciar la venda simbòlica del club per un euro. Els prin­ci­pals motius són que els deu­tes econòmics han aug­men­tat de 350.000 a 600.000 euros, fet que posa en perill l’enti­tat. El comu­ni­cat apel·la a un com­pra­dor que pugui fer-se càrrec de les obli­ga­ci­ons finan­ce­res del club de manera imme­di­ata.

El comu­ni­cat del Bada­lona Futur va ser con­tun­dent i asse­nyala Sánchez com un dels prin­ci­pals cul­pa­bles de l’incre­ment del deute del club. D’altra banda, el pre­si­dent de l’enti­tat bada­lo­nina va dei­xar clar que volia tren­car la relació amb l’exclub de la Costa Brava per no ali­near-se amb els matei­xos interes­sos. “No dei­xa­rem que des de fora ens diguin el que hem de fer”, va asse­nya­lar Sánchez.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)