1a divisió

Definits els horaris de la 5a jornada, després de l’aturada internacional

LaLiga ha fet oficials aquesta tarda els horaris de la jornada 5 de primera divisió, que serà la primera després de l’aturada del mes de setembre pels partits de seleccions. En aquest sentit, el Barça tindrà molt poc temps per preparar el difícil partit contra el Betis a l’estadi Lluís Companys, i és que els blaugrana rebran la visita del conjunt andalús el dissabte 16 de setembre a les 21h. Més temps tindrà el Girona, que després de batre un rècord de jugadors convocats per les seves seleccions amb nou futbolistes podrà preparar la visita al camp del Granada amb més marge, ja que el partit tancarà la jornada el dilluns 18 de setembre a les 21h.

Com és habitual en aquestes primeres jornades tots els horaris podrien ser modificats si LaLiga ho considera oportú a causa de les altes temperatures, a la vegada que en aquest cas també hi podria haver modificacions en funció dels horaris de la fase de grups de la Champions League que encara està per sortejar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció