Més futbol

Joan Laporta es pronuncia

Cas Rubiales. El màxim mandatari del Barça defensa el comunicat que va emetre el club, qualifica el comportament de Rubiales de “vergonyós” i mostra suport a Jennifer Hermoso. Avui, reunió de la RFEF amb les federacions territorials

El Barça va ser cri­ti­cat pel comu­ni­cat sobre Luis Rubi­a­les, en què no va dema­nar la seva dimissió ni va mos­trar suport a Jenni Her­moso. Abans del Vila-real-Barça, el pre­si­dent del club, Joan Laporta, va voler donar expli­ca­ci­ons. “El com­por­ta­ment ha estat inac­cep­ta­ble, impropi i ver­gonyós. En cap cas hem vol­gut excul­par-lo. Vull que quedi clar que donem suport incon­di­ci­o­nal a les juga­do­res. Pensàvem que Rubi­a­les dimi­ti­ria en l’assem­blea. Res­pec­tem la decisió de la FIFA de sus­pen­dre’l pro­vi­si­o­nal­ment. El Barça, de manera enèrgica, con­tun­dent i incon­di­ci­o­nal, con­demna tot acte de violència mas­clista”, va dir a Movis­tar.

També ahir, una de les juga­do­res de la selecció espa­nyola, Mari­ona Cal­den­tey, va asse­gu­rar que espera que es faci “justícia”. “En el comu­ni­cat, va que­dar molt clara la nos­tra opinió. Con­ti­nu­a­rem donant suport a la Jenni. Espe­rem que passi el millor per al fut­bol espa­nyol”, va expli­car a IB3 en l’home­natge que va rebre a Fela­nitx.

Avui, reunió d’urgència

La fede­ració espa­nyola va con­vo­car una reunió extra­or­dinària amb els pre­si­dents de les fede­ra­ci­ons ter­ri­to­ri­als que se cele­brarà aquesta tarda a Las Rozas per tal d’ana­lit­zar i ava­luar la situ­ació actual després de la sus­pensió de la FIFA a Luis Rubi­a­les i per pren­dre les deci­si­ons que siguin opor­tu­nes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.