3a divisió FEF

L’Escala esgarrapa un punt al Girona B després d’anar perdent 2-0

El Girona B i l’Escala han empa­tat a dos gols en el duel gironí de la ter­cera jor­nada del cam­pi­o­nat de lliga a ter­cera. Els dos equips con­ti­nuen sense estre­nar la case­lla de victòries en la lliga, i és que, tot i que el filial blanc-i-ver­mell ha arri­bat a domi­nar 2-0 el mar­ca­dor, els esca­lencs han reac­ci­o­nat i gràcies a l’orgull han pogut fer esta­blir la igua­lada final a dos gols.

L’equip diri­git per Sergi Mora s’ha avançat ben aviat amb una diana de Mor­ci­llo (8’). Els giro­nins han pres­si­o­nat de valent als d’Arnau Sala, que tre­ien aigua com podien davant el joc ofen­siu local. Coin­ci­dint amb la mitja hora de joc, l’Escala ha fet un pas enda­vant gene­rant rela­tiu perill a través de Maha, Amo­edo i Gri­fell. Tot i això, just començar la segona part Sergi Solans ha fet el 2-0 que sem­blava noque­jar als empor­da­ne­sos, que han tret l’orgull i la força de dins per, pri­mer reta­llar distàncies a través de Fortu (60’) i després empa­tar a dos gols gràcies a un gol de Xavi Apa­ri­cio (75’).

Encara que­dava temps i el Girona B ha inten­tat una embran­zida final que s’ha tras­lla­dat amb un xut a la cre­ueta de Miguel Ángel Sánchez, que podia haver estat el 3-2 final.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)