Més futbol

Vilda i Luque, investigats per coaccions a Jenni Hermoso

Declararan davant el jutge el proper 10 d’octubre

L’exse­lec­ci­o­na­dor espa­nyol femení Jorge Vilda i el direc­tor de la selecció Albert Luque han estat citats com a inves­ti­gats pel magis­trat de l’Audència Naci­o­nal que inves­tiga l’expre­si­dent de la Fede­ració Espa­nyola de Fut­bol Luis Rubi­a­les per delic­tes d’agressió sexual i coac­ci­ons a la fut­bo­lista Jenni Her­moso. Vilda i Luque se sumen així al direc­tor de marke­ting de la fede­ració Rubén Rivera en la citació per decla­rar el pro­per dia 10 d’octu­bre, i és que el jutge creu que poden for­mar part de l’entre­mat uti­lit­zat per pres­si­o­nar a les fut­bo­lis­tes per rebai­xar la tensió, cosa que Rubi­a­les va negar fa dues set­ma­nes quan va decla­rar davant el jutge.

La gran nove­tat és en la figura d’Albert Luque, i és que el català estava citat ini­ci­al­ment com a tes­ti­moni però el jutge ha deci­dit final­ment can­viar la seva con­dició a inves­ti­gat després de les decla­ra­ci­ons del germà de Jenni Her­moso, que rati­fi­cava les coac­ci­ons rebu­des per la fut­bo­lista.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)