3a divisió FEF

El Girona B té una oportunitat d’or per anar escalant

3a divisió FEF. El conjunt de Sergi Mora visita el Castelldefels, últim classificat en la taula

El Girona B visita el camp del Cas­tell­de­fels aquest mig­dia per dis­pu­tar la 28a jor­nada de lliga. Una opor­tu­ni­tat d’or pels joves blanc-i-ver­mells per anar-se allu­nyant de les bra­ses.

El Cas­tell­de­fels és l’últim clas­si­fi­cat amb 26 punts. Compte amb un regis­tre de 6 victòries, 8 empats i 13 der­ro­tes i ha gua­nyat un dels últims cinc par­tits. I en l’última jor­nada, els del Baix Llo­bre­gat van per­dre per 4-1 al camp del Tona.

Els giro­nins venen de per­dre a Riu­da­re­nes con­tra el Bada­lona per 2-1. Però amb 32 punts, a cinc del rival d’avui, són els actu­als 12, però només tres punts els sepa­ren del des­cens en aquesta lliga tan ajus­tada. Tot punt és neces­sari, per tant, la visita al camp dels últims és una opor­tu­ni­tat d’or pels giro­nins. En l’anada a Riu­da­re­nes, el Girona es va impo­sar per un con­tun­dent 3-0, amb gols de Sergi Solans (doblet), i Almena.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.