1a divisió FEF

Un gol en pròpia porteria dona el triomf al Barça Atlètic (1-0)

Els blaugrana s’imposen al Lugo, es refan de la derrota a Salamanca i es mantenen segons a la classificació

Victòria del Barça Atlètic al Johan Cruyff davant el Lugo (1-0) gràcies a una diana en pròpia por­te­ria dels gallecs. No ha sigut el parti més bri­llant dels de Rafa Márquez, però s’han retro­bat amb la versió com­pe­ti­tiva que no havien mos­trat la dar­rera set­mana a Sala­manca, on van caure gole­jats davant Uni­o­nis­tas. Amb el tri­omf, els blau­grana es man­te­nen segons, a sis punts del líder.

Ha començat bé l’equip de la capi­tal cata­lana, i en deu minuts Pau Víctor ha tin­gut dues opor­tu­ni­tats. La pri­mera, en un xut cre­uat després d’una dia­go­nal; la segona en un remat de cap després d’un córner. Amb­dues han mar­xat fora. Unai Hernández també ha pogut avançar als locals en un remat clar a l’inte­rior de l’àrea. Però el Lugo ha anat créixer i gua­nyant con­fiança amb pilota. Sobre la mitja hora, una errada de Faye ha rega­lat un mà a mà a Willy Ledesma, però el davan­ter visi­tant ha xutat des­viat.

Ha jugat una bona segona mei­tat el con­junt gallec, immers en una molt mala dinàmica. Demos­trant la capa­ci­tat asso­ci­a­tiva que té amb pilota, sent capaç de robar-li la pos­sessió durant diver­ses fases a un equip com el Barça Atlètic. Tot i això, a un quart d’hora del final, una bona acció per banda esquerra de Moha ha aca­bat amb una pas­sada enrere que Castrín ha enviat invo­luntària­ment al fons de la xarxa. I amb això n’ha tin­gut prou el Barça Atlètic per sumar tres punts.

Victòria fona­men­tal pels de Márquez si volen man­te­nir l’espe­rança d’inten­tar llui­tar-li la pri­mera posició al Depor­tivo, que té un avan­tatge de sis punts. Però els blau­gra­nes saben que els queda la bala de l’enfron­ta­ment directe a Ria­zor d’aquí a tres set­ma­nes. Cinc finals.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)