1a divisió FEF

El Barça Atlètic perd contra el Deportivo, que puja a 2a divisió A (1-0)

Els de Rafa Márquez hauran de buscar l’ascens en el ‘play-off’

Deportivo 1 Barça Atlètic 0

DEPORTIVO:Germán Parreño, Ximo Navarro, Pablo Vázquez, Pablo Martínez, Balenziaga, David Mella (Davo, 72’), Jurado, Villares, Yeremay, Barbero (Rubén López, 72’) i Lucas Pérez.BARÇA ATLÈTIC:Astralaga, Moha (Guille Fernández, 77’), Pelayo (Olmedo, 62’), Mika Faye, Gerard Martín, Casadó, Bernal, Unai Hernández (Pocho, 88’), Naim (Darvich, 88’), Pau Víctor i Marc Guiu (Cuéllar, 77’).GOLS:1-0 (57’) Lucas Pérez.ÀRBITRE:Palencia Caballero.T.G.:als locals Lucas Pérez i Yeremay; i als visitants Mka Faye i Marc Guiu.PÚBLIC:uns 32.000 espectadors.

El Barça Atlètic haurà de bus­car l’ascens a 2a divisió A en el play-off d’ascens, i és que el fut­bol està d’enho­ra­bona, perquè un històric com el Depor­tivo torna al fut­bol pro­fes­si­o­nal, però el dam­ni­fi­cat és el filial blau­grana que tenia l’opor­tu­ni­tat de posar-se a només un punt dels gallecs però que ha per­dut per la mínima a Ria­zor (1-0) i s’ha con­ver­tit en el con­vi­dat de luxe a la festa de l’ascens. El resul­tat no ha fet justícia als mèrits dels de Rafa Márquez, ja que el Barça Atlètic ha estat supe­rior en una pri­mera part en què, a més, s’ha vist per­ju­di­cat per l’arbi­tratge.

Com era d’espe­rar els gallecs han sor­tit amb una marxa més apro­fi­tant l’empenta de l’afició que ha omplert Ria­zor. La pressió dels gallecs ha fet que el Barça Atlètic ho passés mala­ment en els pri­mers minuts, tot i que més enllà d’un xut de falta de Lucas Pérez que ha atu­rat Astra­laga amb una gran inter­venció (8’) el Depor­tivo no ha gene­rat grans oca­si­ons. A par­tir del minut 10 els blau­grana s’han tret la pressió de sobre i han començat a tenir el con­trol del par­tit i ha arri­bat amb perill a la por­te­ria de Parreño. És quan ha arri­bat la polèmica, i és que el col·legiat no ha vist dos penals apa­rent­ment clars sobre Marc Guiu (20’) i Naim (25’). Entre­mig, Guiu ha tin­gut la millor ocasió de la pri­mera part, però no ha pogut defi­nir bé davant Parreño en l’un con­tra un (23’). Fins al des­cans el Barça Atlétic ha con­ti­nuat domi­nant el par­tit, però no ha gene­rat més perill clar.

Després de la represa el Depor­tivo ha tin­gut una ocasió claríssima en el pri­mer minut. Lucas Pérez, amb poc angle, ha picat l’esfèrica per sobre d’Astra­laga, però el remat ha sor­tit massa cre­uat per molt poc (46’). Ha estat la demos­tració que els locals han sor­tit més endo­llats en la segona part i, després d’un parell d’avi­sos més, ha arri­bat l’1-0 quan Lucas Pérez ha superat Astra­laga amb un xut de falta directa des de la fron­tal al pal del por­ter (57’). El Barça Atlètic ha inten­tat reac­ci­o­nar amb juga­des a pilota atu­rada, però el Depor­tivo ha estat a punt de sen­ten­ciar amb una gran jugada de Mella que ha aca­bat xutant fora per poc (61’). El filial blau­grana no ha abai­xat els braços, però no ha gene­rat grans oca­si­ons de gol per empa­tar el par­tit. De fet, la més clara l’ha tin­gut el local Davo amb un xut cre­uat que ha refu­sat Astra­laga (84’).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)