1a divisió FEF

El Nàstic comença la lluita per l’ascens a 2a A a Ceuta

Ascens 2a A. Els tarragonins juguen aquesta nit (21:15 h) la primera eliminatòria a doble partit del play-off al Alfonso Murube

El Nàstic comença el camí per ser a 2a divisió A la temporada vinent. Els tarragonins tenen dues eliminatòries a doble partit al davant. La primera, demà a la nit (21:15 h) a Ceuta.

70 punts els van valer als homes de Daniel Vidal per certificar la segona plaça en l’última jornada de lliga on es van imposar al Rayo Mahadaonda i, gràcies al goal-average, van quedar per sobre el Barça Atlètic en la taula. Els tarragonins porten una bona dinàmica, havent guanyat els últims tres partits. A més, aquest dimarts van fer oficial la renovació del capità, Joan Oriol, confiant en el lateral esquerre una temporada més, abans de saber si militaran a 1a FEF o a 2a A.

El Ceuta és el cinquè classificat del grup 2 de 1a FEF amb 62 punts. Els ceutins venen de perdre l’últim partit del curs contra el Mérida (3-2), el 12è en la taula. Però en l’últim partit a casa es van imposar per 4-0 a l’Atlético B (9è).

Els dos equips han arribat a un acord perquè tant el desplaçament de demà a l’Estadio Alfonso Murube, com en la tornada al Nou Estadi Costa Daurada (Diumenge 9 de juny, 19:45 h), les entrades pel sector visitant valguin 15 €.

L’equip que guanyi aquesta primera eliminatòria es jugarà la promoció contra el guanyador del duel entre el Celta Fortuna i el Màlaga.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció