1a divisió FEF

El Nàstic empata a Ceuta en l'afegit i ho deixa tot obert per al Nou Estadi (2-2)

Un gol de Gorostidi a la recta final ha permès als tarragonins no perdre en un camp molt complicat i afrontar la tornada sense obligacions

El Nàstic de Tar­ra­gona empata a Ceuta (2-2) en l’anada de la pri­mera eli­mi­natòria de la pro­moció d’ascens a 2a divisió. El con­junt grana, fins a dues vega­des per sota en el mar­ca­dor, ha acon­se­guit treure un valuós resul­tat de l’Alfonso Murube, un dels camps més com­pli­cats de la cate­go­ria. Un gol de Goros­tidi en temps afe­git per­met al Nàstic afron­tar la tor­nada sense obli­ga­ci­ons.

Menys d’un minut ha neces­si­tat el Nàstic per gene­rar una ocasió claríssima. Una tran­sició ràpida conduïda per Godoy ha aca­bat amb una bona pas­sada perquè Pablo Fernández fina­litzés amb un xut molt tou des de l’inte­rior de l’àrea. Pocs minuts més tard Marc Fernández ho ha inten­tat des de la fron­tal de l’àrea. Han per­do­nat els tar­ra­go­nins i no ho han fet els locals. A la pri­mera que ha tin­gut, el Ceuta ha mar­cat. Després d’un rebuig en un xut exte­rior, la pilota li ha aca­bat caient al gole­ja­dor Rodri Ríos, que no ha fallat pràcti­ca­ment sense por­ter.

Pano­rama com­pli­cat pel Nàstic. Mar­ca­dor en con­tra molt aviat en un dels camps més com­pli­cats de la cate­go­ria, davant un dels millors locals i amb un públic molt intens. Però els gra­nes no han cai­gut. Han tor­nat a demos­trar que com­pe­tei­xen en qual­se­vol cir­cumstància. El par­tit ha tin­gut molt poc perill a les àrees fins al final del pri­mer temps, quan el Ceuta ha inten­tat pujar el ritme, però sense acon­se­guir rema­tar a por­te­ria.

Canvi a la banda esquerra al des­cans, Dani Vidal ha donat entrada a Concha. La pilota atu­rada és una arma que li ha donat molts punts al Nàstic tota la tem­po­rada, i també ha tro­bat premi avui. En una segona jugada després d’un ser­vei de can­to­nada Godoy s’ha inven­tat un golàs. Una xilena espec­ta­cu­lar que ha aca­bat amb la pilota al fons de la xarxa per empa­tar el par­tit. Però tam­poc ha tre­mo­lat el Ceuta amb aquest cop.

El par­tit s’ha igua­lat, i quan no estava pas­sant gran cosa ha tor­nat a aparèixer Rodri Ríos. Una cen­trada de Cedric l’ha rema­tat el davan­ter amb el cap, gua­nyant la par­tida a Nacho González. Doblet d’un fut­bo­lista que suma vuit gols en mitja tem­po­rada amb el Ceuta. El tram poste­rior al 2 a 1 ha sigut el pit­jor del par­tit pel Nàstic. Els locals han per­do­nat el ter­cer en una ocasió claríssima d’Aisar, que ha xutat als núvols.

Però el guió ha tor­nat a can­viar. No per un gol, per una expulsió. Ver­me­lla directa al local Cris­tian Rodríguez per una supo­sada agressió a Nacho a un quart d’hora del final. El Ceuta ha apos­tat per man­te­nir el resul­tat com fos, amb evi­dents pèrdues de temps. En un altre córner el Nàstic ha acon­se­guit mar­car, però l’àrbi­tre l’ha anul·lat per una supo­sada falta en atac. Godoy també ha tin­gut l’empat en un remat de cap que ha mar­xat per sobre el tra­ves­ser.

No ha dei­xat d’inten­tar-ho el Nàstic. I ha tro­bat premi. Una magnífica cen­trada de Concha l’ha enviat al fons de la xarxa, arri­bant a rema­tar amb l’ànima, Ander Goros­tidi. Un gol clau per l’eli­mi­natòria. Un empat en un ter­reny difi­cilíssim que per­met al Nàstic afron­tar la tor­nada al Nou Estadi sense pres­ses. Sabent que el rival neces­sita gua­nyar, ja que un empat al final d’una hipotètica pròrroga faria pas­sar als de Tar­ra­gona. Una final per pas­sar a la final, i serà amb la seva gent al cos­tat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)