1a divisió FEF

Andreu dimiteix com a president del Nàstic

Amb el Nàstic paint encara el cop duríssim de que­dar-se sense ascens en l’últim minut con­tra el Màlaga, Josep Maria Andreu ha anun­ciat que deixa la pre­sidència del club. Andreu ha expli­cat que ja tenia “la decisió presa “molt abans de la final del play-off”, tal com recull l’agència EFE. “La meva gran il·lusió era dei­xar el Nàstic en el fut­bol pro­fes­si­o­nal i no ha pogut ser”, ha lamen­tat.

“Sento la impotència i la injustícia que vam ser tes­ti­mo­nis més de 14.000 per­so­nes. Tris­ta­ment, no ha estat la pri­mera vegada: Lla­gos­tera, Vigo...”, ha dit el ja expre­si­dent del Nàstic sobre l’empat del Màlaga en l’afe­git de la pròrroga que va dei­xar el seu equip sense l’anhe­lat ascens.

L’anunci de la dimissió del pre­si­dent arriba hores després que el club, en un comu­ni­cat, asse­gurés que acu­dirà a la justícia ordinària per dema­nar a l’àrbi­tre de dis­sabte pas­sat con­tra el Màlaga i no des­carta fer-ho per la via penal.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)