1a divisió

Luis Carrión canvia l’Oviedo pel Las Palmas

El tècnic català, Luis Carrión, ha estat nome­nat nou entre­na­dor del Las Pal­mas, un dels equips de pri­mera divisió que no tenia encara cap per­sona al càrrec. Nas­cut a Bar­ce­lona, Carrión ha estat tècnic de l’Ovi­edo aquesta cam­pa­nya, con­junt al qual ha por­tat fins a la final del play-off d’ascens a pri­mera, eli­mi­natòria que va per­dre el diu­menge con­tra l’Espa­nyol.

Carrión, de 45 anys, ha estat un clàssic de les ban­que­tes de segona A en els dar­rers cur­sos diri­gint equips com el Car­ta­gena, el Numància o el Còrdova. El tècnic doncs farà el salt a la màxima cate­go­ria i firma un con­tracte de dues cam­pa­nyes –fins al 2026– en un pro­jecte que busca la con­so­li­dació total a la màxima cate­go­ria.

El bar­ce­loní acom­pa­nyarà a Fran­cesc Xavier Gar­cia Pimi­enta com a únics entre­na­dors cata­lans a l’elit. Pre­ci­sa­ment Pimi ha estat l’últim entre­na­dor que ha diri­git Las Pal­mas, equip al qual va ascen­dir des de segona A la cam­pa­nya 2022/23.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)