2a divisió A

Jandro relleva Abelardo al Cartagena

Jandro Castro torna a les banquetes. L’exjugador del Girona, que va tenir una estrena destacada amb l’Amorebieta a segona A tot i no poder-lo salvar, és l’aposta pel Cartagena, que ha decidit prescindir d’Abelardo Fernández després d’una mala arrencada, amb cinc derrotes i una sola victòria en sis jornades.

Jandro va fitxar per l’Amorebieta després d’entrenar el segon filial del Vila-real. També va dirigir l’Acero. Ara té un nou repte a Cartagena, on arribarà amb Pablo Redondo com a segon entrenador.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció