Premier

Els aficionats del City demanen la continuïtat a Guardiola en català

Una pancarta a la graderia amb el missatge “Pep Guardiola - Volem que et quedis” i estelades s’ha desplegat en la victòria dels de Manchester davant el Fulham (3-2)

L’afició del Manc­hes­ter City ha apro­fi­tat el par­tit d’aquesta tarda davant el Ful­ham per des­ple­gar una pan­carta en una de les gra­de­ries de l’Eti­had Sta­dium amb el mis­satge “Pep Guar­di­ola - Volem que et que­dis”, en català i amb dues grans este­la­des des­ple­ga­des al cos­tat. Una prova més de la fe i devoció dels citi­zens amb el tècnic de Sant­pe­dor.

Els de Guar­di­ola han aca­bat gua­nyant al Ful­ham per 3 a 2 mal­grat començar per­dent. Han mar­cat Kova­cic, un doblet, i Doku. El City es manté segon, igua­lat amb l’Arse­nal i a pun punt del Liver­pool.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)