1a divisió

Kike Salas (Sevilla), detingut per forçar targetes per a apostes

La policia ha detingut Kike Salas, defensa del Sevilla, acusat de provocar que li mostressin targetes grogues per beneficiar persones de la seva confiança perquè guanyessin diners en apostes esportives, tal com informa l’agència EFE.

Els investigadors sospiten que amics i familiars del futbolista haurien participat en unes 30 apostes arreglades a sis establiments de Morón de la Frontera (Sevilla) i haurien obtingut guanys d’uns 10.000 euros en un mes.

La detenció, avançada per El Confidencial, s’ha fet per provocar targetes entre durant els vuit últims partits de lliga de la temporada passada. Segons fonts consultades per EFE, s’haurien fet apostes en cinc d’aquests partits. El defensa va veure set targetes en les últimes nou jornades. A més del futbolista, els agents han detingut dos amics.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció