Més futbol

Rubiales diu que va tenir el consentiment de Jenni

Rubiales ha comparegut davant el jutge pel cas d’agressió sexual pel qual està sent jutjat. L’expresident de la Federació Espanyola de Futbol ha dit que està totalment segur que Jennifer Hermoso li va donar el seu consentiment perquè li fes el petó a la boca després de guanyar el mundial del 2023.

En la seva declaració com a acusat, Rubiales ha afirmat davant la fiscal Marta Durántez que també hauria besat un jugador de la selecció masculina amb qui hagués tingut la mateixa confiança que amb la jugadora. “Jo m’he menjat a petons a molts futbolistes”, ha dit.

Respecte al moment del petó a Hermoso, Rubiales ha relatat que es va produir en el moment de l’entrega de la medalla. Després d’una interacció amb ella, felicitant-la pel partit i dient-li que no es preocupés per haver fallat el penal, segons el seu relat, ella el va agafar per les aixelles, el va aixecar, i en aquell instant ell li va preguntar si li podia fer un petó, a la qual cosa ella va acceptar, sempre segons la seva versió. Rubiales ha afegit que el moment del petó, després d’haver demanat permís, va ser simultani amb un gest en què ell li va agafar les mans. Segons ell, es va produir la pregunta, la resposta i, finalment, el petó.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció