Més futbol

El PSG goleja (7-0) i el Juventus cau eliminat

Victòria contundent d’un PSG (7-0) que ahir va disputar els quarts de final de la copa de França. L’equip de Luis Enrique no va tenir pietat contra el Stade Briochin, de la quarta divisió. Amb el hat-trick de Gonçalo Ramos, va encarrilar l’eliminatòria i l’equip continua el camí per aconseguir el triplet. El PSG està viu en totes les competicions.

D’altra banda, la jornada de copa a Itàlia va tenir una gran sorpresa. L’Empoli va eliminar el Juventus. El partit es va haver de decidir a la tanda de penals després d’acabar 1-1 en temps reglamentari. L’equip de Torí, eliminat recentment de la Champions, veu com la seva crisis s’allarga i només té en joc el campionat de lliga.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció