Champions

Golejada d’escàndol de l’Arsenal i sorpresa a Dortmund

L’Arse­nal, que s’enfron­tarà en els quarts de final al que es clas­si­fi­qui del derbi madri­leny, ja té pràcti­ca­ment els dos peus a la següent estació. I és que l’equip gun­ner ha gole­jat de manera escan­dolsa (1-7) el PSV Eind­ho­ven a feu neer­landès. Tim­ber (18’), Nwa­neri (21’), Mikel Merino (31’), Ode­ga­ard (47’) i 73’) i Tros­sard (48’) i Cala­fi­ori (85’), han estat els gole­ja­dors per l’Arse­nal, que podrà afron­tar la tor­nada a Lon­dres amb tran­quil·litat.

Un altre anglès, l’Aston Villa, també ha encar­ri­lat la presència en els quarts de final gua­nyant (1-3) el Bru­ges, en què l’oso­nenc Fer­ran Jutglà ha estat titu­lar. L’equip diri­git per Unai Emery ha deci­dit en el tram final un duel que anava empa­tat a un –Bai­ley (3’) pels angle­sos i de Cuy­per (12’) pels bel­gues– amb un auto­gol de Mec­hele (82’) i una diana de Marco Asen­sio (88’) de penal. El mallorquí ha res­sor­git a l’Aston Villa, al qual va ater­rar en el mer­cat d’hivern i on suma 5 dia­nes en 7 par­tits jugat

El Lilla sorprèn al Dort­mund

El ven­ce­dor de l’eli­mi­natòria entre Dort­mund i Lilla serà el rival en els quarts de final del Barça, si és que els blau­grana es clas­si­fi­quen. En l’anada al West­fa­lens­ta­dion, sor­presa: el con­junt francès ha acon­se­guit ras­car un empat (1-1). Haralds­son (68’) ha igua­lat la diana ini­cial del ‘borus­ser’ Adeyemi (22’).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)