1a femenina

L’Espanyol aguanta i venç en el duel directe contra el Llevant (1-0)

L’Espanyol ha sabut aguantar i s’han endut el duel directe contra el Llevant, que d’aquí a final de temporada poden convertir-se en tres punt molts importants. Amb un gol de Lice abans del descans i tot i acabar el partit amb 10, les periques han aconseguit fer-se amb la victòria.

L’Espanyol ha rebut a la Dani Jarque al Llevant. Un duel directe entre les actuals 13enes, el lloc que ocupen les locals amb 21 punts, contra les 14enes, on se situen les visitants a la taula. Les locals han començat defensant i Salvador sota pals ha estat providencial per aturar les primeres ocasions clares de les visitants. I just abans del descans ha arribat l’alegria. Gol de Lice (1-0, 41’) que deixava marxar a les periques per davant al descans.

En la represa, les blanc-i-blaves les han tingut amb dues oportunitats d’Ainoa per ampliar distàncies, però han expulsat a Mar per doble groga (66’) i les de Sara Monforte han hagut d’acabar el partit amb una menys. Tot i això, les periques han sabut aguantar i s’han endut tres punt molt importants d’un duel directe que el allunyarà de les visitants d’avui.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció