Barça B

També saben patir

Remuntada. El Barça B encadena la tercera victòria en un partit força complicat, en què va haver de remuntar un gol de la Ponferradina i aguantar l'avantatge en un tram final farcit de nervis

PONFERRADINA1


BARÇA B2


Un dels aspectes negatius del Barça B de la temporada passada eren els trams finals dels partits igualats, en què es van esvair un munt de punts. Algunes vegades, pel fet de mirar massa la porteria rival. Altres vegades, per un excés de nervis que acabaven condemnant grans actuacions. Ahir, però, el conjunt d'Eusebio va demostrar que també sap patir, i d'allò més, ja que els últims minuts van ser un autèntic atac i gol de la Ponferradina, que tot i això va acabar perdent un partit que va dominar en la primera part i en el tram final de la segona.

La pel·lícula de la primera meitat podria haver estat ben diferent si Kiko Femenía no hagués desaprofitat l'únic regal que va concedir la defensa de la Ponferradina, una passada enrere massa curta que va deixar l'exjugador de l'Hèrcules davant el porter. L'extrem, però, amb Rafinha tot sol per marcar a plaer, va optar per xutar fluix i centrat (3'). L'ocasió només va ser un miratge, ja que la Ponferradina va ser superior al Barça B durant els primers 45 minuts, ben situada sobre el rectangle de joc i generant força perill per la banda esquerra. El primer avís de l'equip visitant va arribar en el minut 7, amb un fort xut de Yuri que Oier va aturar amb força problemes. I en el minut 13 va arribar el 0-1, amb una excel·lent centrada des de l'esquerra de Nano que Yuri, amb el genoll, va enviar al fons de la xarxa. El gol va deixar tocat el Barça B, molt imprecís i nerviós, mentre que la Ponferradina es trobava a gust tancada al darrere, esperant alguna pèrdua de pilota dels blaugrana per sortir amb rapidesa. En aquesta situació, el filial blaugrana només podia marcar a pilota aturada, i així va ser, en una falta a la frontal que Luis Alberto va executar pel pal del porter (37'). El gol va accelerar el ritme del joc de tots dos conjunts, que van buscar el segon abans del descans. L'únic que va estar a prop d'aconseguir-ho, però, va ser el Barça B, amb un espectacular xut des del vèrtex de l'àrea de Grimaldo que Orlando Quintana va enviar a córner amb la punta dels dits.

Després de la represa, el Barça B va sortir amb molta més empenta, tocant la pilota amb més velocitat fins a aconseguir tancar la Ponferradina a la seva àrea. I després d'un parell d'avisos amb dos xuts llunyans, va arribar el 2-1, amb una excel·lent passada a l'espai de Luis Alberto a Lobato que el migcampista va finalitzar amb molta classe (53'). Tot i que durant uns quants minuts semblava que el Barça B podria fer el tercer, a poc a poc la Ponferradina va dominar la situació fins a tancar els blaugrana a la seva àrea. L'últim quart d'hora de joc, que es va fer etern, va ser un constant patiment per als locals, molt tancats i sense sortida. Tot i això, els d'Eusebio van aguantar el 2-1 fins al xiulet final. El patiment havia valgut la pena. I ja són tres victòries consecutives.

BARÇA B: Oier, Balliu, Lombán, Planas, Grimaldo, Ilie (Gustavo Ledes, 79'), Sergi Roberto, Luis Alberto, Kiko Femenía (Sergio Araujo, 73'), Lobato (Dongou, 89') i Rafinha. PONFERRADINA: Orlando Quintana, Carpio, Robusté (Urko Vera, 84'), Carlos Ruiz, Nano, Juande, Acorán, Isaías, Lafuente (Fofo, 58'), Iván Moreno (Wellington Silva, 74') i Yuri. GOLS: 0-1 (13') Yuri. 1-1 (37') Luis Alberto. 2-1 (53') Lobato. ÀRBITRE: Prieto Iglesias. T.G.: Als locals Lombán, Planas, Sergi Roberto, Balliu i Sergio Araujo, i als visitants Carpio, Juande i Urko Vera. T.V.: Cap. PÚBLIC: 2.074 espectadors al Mini.

Luis Alberto i Lobato, novament els protagonistes

En només dues jornades, la connexió entre el nouvingut Luis Alberto i Cristian Lobato, que després d'ocupar l'extrem i el lateral enguany està jugant d'interior, ha reportat al Barça B dues victòries. La setmana passada, a Guadalajara i amb els blaugrana jugant amb deu futbolistes per l'expulsió de Sergi Gómez, una excel·lent acció individual de Lobato, que es va escapar de tres rivals, la va finalitzar amb el gol de la victòria Luis Alberto. Ahir, l'exjugador del Sevilla va fer l'1-1 en un llançament de falta directa. Després, el mateix jugador va tornar el regal a Lobato, amb una gran passada a l'espai que l'exfutbolista de l'Hospitalet no va desaprofitar per marcar el gol de la victòria, la tercera consecutiva de l'equip i la segona en què sobresurt la connexió entre Luis Alberto i Cristian Lobato.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció