Barça B

Seguir pel bon camí

Barça B. Els d'Eusebio volen tornar a assaborir el triomf després del de l'última jornada i que sigui al Miniestadi, on no guanyen des de fa dos mesos, contra un Las Palmas que lluita pujar

Les bones sensacions que va deixar la victòria a Montilivi en l'últim partit han de ser les que condueixin el Barça B cap a un nou triomf. El filial blaugrana vol fugir de la zona perillosa, i no vol tornar a ocupar places de descens com en les últimes setmanes. L'empresa no és fàcil, perquè al davant tindrà un equip molt fort, Las Palmas, que lluita per jugar el curs que ve al Camp Nou, no al Miniestadi. El Barça B va posar fi, contra el Girona, a una ratxa nefasta de resultats, però no en té prou i necessita, matemàtica i anímicament, seguir sumant de tres en tres. Per Eusebio, està molt clar què necessita fer l'equip per guanyar: “Hem d'insistir en la pressió i la intensitat que tan bons resultats ens van donar a principis de temporada i que vam fer a Girona. Volem estar a camp contrari, junts per fer la pressió, i quan tinguem la pilota demostrar que tenim qualitat per portar el control del partit”, va dir el de La Seca. El filial recupera Sergi Gómez i Babunski –que van ser amb les seves seleccions– però encara no Román. Tampoc hi seran Adama i Dongou.

El partit contra Las Palmas es jugarà després del matx del primer equip, i Eusebio espera que això porti molts aficionats al Miniestadi: “És una bona oportunitat perquè la gent continuï la festa amb nosaltres. Estarem entusiasmats de rebre'ls. Serà un gran suport per als joves.” El filial vol oferir un triomf als espectadors, però Sergi Lobera, tècnic de Las Palmas i sap què cal fer per evitar-ho. Lobera creu que si el seu equip té una bona actitud, poden guanyar: “Serà un partit molt difícil, com contra el Lugo, en què vam patir sense la pilota. També pot ser un partit com el de l'Sporting, que va ser de tu a tu. Dependrà de la nostra actitud amb la possessió.” Las Palmas arriba amb Deivid un pèl tocat i Massoud cansat i amb poc temps per entrenar-se amb el grup després de jugar amb la seva selecció, però segurament jugaran tots dos. Lobera també entén la irregularitat del Barça B, i per això el tem: “Un equip filial sempre és irregular fins que s'adapta. Per això és capaç del millor i del pitjor.”

Volem estar a camp contrari, i quan tinguem la pilota, demostrar que tenim qualitat
Eusebio Sacristán
ENTRENADOR BARÇA B
Un equip filial sempre és irregular fins que s'adapta. Per això és capaç del millor i del pitjor
Sergi Lobera
ENTRENADOR las palmas

Sandro Ramírez renova fins al juny del 2017

Sandro Ramírez va signar el seu nou contracte amb el Barça, que el vincula al club fins al juny de 2017, amb opció a un any més. El davanter, que acabava contracte el juny vinent, va afirmar després de la seva renovació que estava “molt content”.“És un gran pas per a mi, i espero que valgui la pena”, va dir el canari, de 18 anys. Sandro tindrà una clàusula de rescissió mentre estigui al Barça B de 12 milions d'euros, i de 35 milions si arriba al primer equip.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció