2a divisió A

“Ho somiem, ho fem”

Novetats. El Llagostera presenta un nou disseny de l'escut, una nova imatge, un lloc web, un espot publicitari i un patrocinador en un acte públic

El Lla­gos­tera va acce­le­rar ahir al matí enge­gant una sèrie d'acci­ons enca­mi­na­des al crei­xe­ment de l'enti­tat, la repo­sició de la marca i la moder­nit­zació de molts dels seus ele­ments de comu­ni­cació, com el lloc web –que veurà la llum en els pro­per dies–, el redis­seny del seu escut, diver­sos ele­ments gràfics i un espot publi­ci­tari amb el lema Ho somiem, ho fem per donar una empenta a la cam­pa­nya de cap­tació de socis que ja va posar en marxa el club pre­si­dit per Isa­bel Tar­ragó fa escas­ses set­ma­nes.

Espor­ti­va­ment, el Lla­gos­tera no té atu­ra­dor, i després d'acon­se­guir set ascen­sos de cate­go­ria en els dar­rers deu cur­sos, ins­ti­tu­ci­o­nal­ment, l'equip de poble s'ha d'ade­quar a l'entorn en el qual com­pe­teix: “Qui ens hau­ria dit que avui estaríem ges­ti­o­nant i jo pre­si­dint un club a la segona divisió A... No tenim cap dubte que el club el que ha de fer és gau­dir d'aquest moment”, expli­cava la pre­si­denta del club lla­gos­te­renc en l'inici de la roda de premsa per pre­sen­tar les nove­tats. I com un dels plats forts es va ofi­ci­a­lit­zar l'acord amb l'empresa d'ascen­sors City­lift com a patro­ci­na­dor ofi­cial per aquesta pri­mera cam­pa­nya a segona A: “Per a nosal­tres és un plaer acom­pa­nyar el pri­mer equip del Lla­gos­tera en aquesta aven­tura, però sobre­tot a tots els equips de base del club, per a qui tots els nens, la cul­tura de l'esforç de l'enti­tat ha de ser un exem­ple”, deia Caye­tano Pérez, direc­tor gene­ral de City­lift i també mem­bre de la junta direc­tiva del club i res­pon­sa­ble de màrque­ting i comu­ni­cació. El mateix Pérez va ser l'encar­re­gat de mos­trar les nove­tats, com la nova imatge de l'escut, més modern, amb una altra tipo­lo­gia i en diver­sos for­mats per a l'ús específic; noves pro­pos­tes de mar­xan­datge; un nou impuls a la botiga on line; dis­seny de car­tells amb imat­ges i eslògans con­tun­dents –el club té pre­vist col·locar-los en busos i cabi­nes telefòniques–, car­nets inno­va­dors i moder­nit­zats i un nou web potent en el qual les xar­xes soci­als tin­dran un paper des­ta­cat en l'entorn El món Lla­gos­tera. L'acte va aca­bar amb el vídeo pro­mo­ci­o­nal per a la cap­tació de socis amb un nen com a pro­ta­go­nista i el mis­satge final: “Ho somiem, ho fem.” L'ambició que acom­pa­nya el Lla­gos­tera en les dar­re­res tem­po­ra­des.

LES REACCIONS

Qui ens havia de dir que avui dia estaríem gestionant un equips a 2a A... Hem de gaudir-ho
Isabel Tarragó
Presidenta del Llagostera
És un plaer acompanyar el club en una aventura com aquesta. No en vam dubtar
Cayetano Pérez
Director general de citylift
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)