2a divisió A

Reforços per consolidar la reacció

Barça B. Els d'Eusebio, amb Sandro, Ié i Samper, visiten el Tenerife, penúltim

El Barça B va reac­ci­o­nar la set­mana pas­sada amb un tri­omf con­vin­cent con­tra l'Alcorcón al Mini­es­tadi, després de qua­tre jor­na­des sense conèixer la victòria, i avui visita el Tene­rife (a les set i en directe per Esport 3 i La LigaTV) amb l'objec­tiu de demos­trar que la bona imatge de fa set dies no és casu­a­li­tat. Una situ­ació a pri­ori propícia per obte­nir un bon resul­tat, tenint en compte que els d'Euse­bio no han per­dut en cap dels últims tres des­plaçaments –a Vitòria, Mallorca i San­tan­der– i que el rival ocupa la penúltima posició de la taula i només ha sumat tres dels últims quinze punts pos­si­bles. Tot i això, com recorda Euse­bio, a casa és un con­junt difícil de batre i, de fet, els únics set punts que té els ha acon­se­guit com a local. Els últims pre­ce­dents, però, són favo­ra­bles als blau­grana, amb un total de tres victòries i un empat, la tem­po­rada pas­sada (2-2), en les seves qua­tre últi­mes visi­tes a l'Heli­o­doro Rodríguez López.

El filial blau­grana tindrà reforços, ja que San­dro, que no va viat­jar a Madrid amb el pri­mer equip, ha entrat per pri­mera vegada aquesta tem­po­rada en la con­vo­catòria, en què també són nove­tat Edgar Ié, Babunski i Sam­per, que la set­mana pas­sada va caure a última hora per petició de Luis Enri­que. Ondoa, Pol Cal­vet, Bicho, Rolón, Juste i Robert Costa no hi són per decisió tècnica, i tam­poc Cam­pins, per lesió. L'onze pel qual aposti Euse­bio, doncs, pre­senta mol­tes incògni­tes. Caldrà veure si pre­fe­reix donar con­tinuïtat a homes com Gum­bau, Kap­toum i Cámara, que van tenir un paper impor­tant diu­menge pas­sat, si Gri­maldo juga al late­ral o al mig del camp, o si entren homes com per exem­ple Hali­lo­vic, que no és titu­lar des de fa tres jor­na­des, o el mateix San­dro. Per la seva banda, el tècnic dels tiner­fenys, Álvaro Cer­vera, també té gai­rebé tota la plan­ti­lla dis­po­ni­ble, a excepció del defensa Unai Albi­zua, titu­lar en totes les jor­na­des, per lesió.

LES FRASES

Anem il·lusionats a Tenerife; serà un partit disputat i dur, tot i que aquests partits depenen més de nosaltres que dels rivals
Ells no viuen un bon moment, però a casa tiren els partits endavant. Això sí, nosaltres en camps històrics ens en sortim bé
Eusebio Sacristán
ENTRENADOR DEL BARÇA B
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)