Territorial

El cuer frena l'efecte Mallart

1a catalana. El Banyoles cau davant el cuer, el Montcada, que encara no havia puntuat a domicili

mont­ca­da2


banyo­les0


El Banyo­les tenia una bona opor­tu­ni­tat per sumar la ter­cera victòria con­se­cu­tiva des de l'arri­bada de Joan Mallart i acos­tar-se a la zona de sal­vació, però va caure davant el cuer en un mal par­tit. Aquesta der­rota manté els del Pla de l'Estany a set punts de la sal­vació, que marca La Jon­quera.

Ahir, cap dels dos equips es va tro­bar còmode sobre el camp en cap moment, i el joc se'n va veure res­sen­tit. Els tres punts van ser per l'equip que menys des­en­cer­tat va estar, i per el que va saber apro­fi­tar millor les seves oca­si­ons. Les juga­des d'atac del par­tit van ser molt poques, i pràcti­ca­ment van que­dar reduïdes als dos gols visi­tants, fruit de dues erra­des de mar­catge de la defensa banyo­lina en dues juga­des per la banda del Mont­cada.

Adrià, va tenir l'única ocasió del Banyo­les, però el seu xut va sor­tir des­viat. La der­rota torna a gene­rar dub­tes a un Banyo­les que començava a somiar amb la sal­vació després del nefast inici de tem­po­rada, en el que va enca­de­nar fins a deu der­ro­tes con­se­cu­ti­ves abans de la des­ti­tució d'Óscar Aja i l'arri­bada de Joan Mallart.

BANYOLES: Aleix, Dani, Dani J., Pau, Gerard, Facund (Carles, 46'), Barceló, Ignasi (Ibrahim, 78'), Rama, Guilana (Jordà, 69') i Adrià. MONTCADA: Joan Carles, Peña (Jiménez, 72'), Montero, Muñoz, Baena (Pacheco, 64'), Hernández, Torrecillas, Martínez, Simón, González (Aleix, 71') i Ruíz (Ezzobyr, 66'). GOLS: 0-1 (12') Muñoz. 0-2 (70') González. ÀRBITRE: Santiago Vicente. T.G.: als locals Pau, Rama i Guilana; i als visitants Simón, Gozález i Ruíz. T.V.: al local Rama (45') per doble amonestació i al visitant Pacheco (81') per vermella directa.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.