Territorial

L'Escala salva el punt contra el Manresa.

El comitè de competició va desestimar la denúncia presentada pel Manresa en què al·legava que el jugador del conjunt gironí Marc Feixas havia estat alineat indegudament ja que havia vist la cinquena amonestació en el partit disputat entre setmana contra la Jonquera. L'Escala salva el punt ja que va fer jugar el futbolista després de no rebre cap avís del comitè, i és que els jugadors han de complir el partit de suspensió per acumulació d'amonestacions amb l' avís previ corresponent. J. Castells

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció