3a divisió FEF

Un problema ja conegut

3a divisió. El Peralada fa cinc partits que no guanya i en l'inici del tram decisiu de la temporada tornen a aparèixer els fantasmes de les lesions a través de Joan Pons i Jaume Duran

Tot i que la situ­ació del Pera­lada no és ni molt menys dramàtica –el des­cens és a set punts– el con­junt de Nacho Cas­tro no es pot ador­mir després d'haver enca­de­nat cinc par­tits sense conèixer la victòria. Aquesta mala ratxa iguala la que va patir l'equip verd- i-blanc entre els mesos d'octu­bre i novem­bre, quan només va acon­se­guir dos punts en cinc jor­na­des. La reacció no es pot fer espe­rar gaire, ja que la lliga entra en el seu tram més deci­siu i amb un parell de victòries més els pera­la­dencs tin­drien gai­rebé asse­gu­rat l'objec­tiu de la per­manència.

Con­tra­temps

Les males notícies no vénen mai soles, i als mals resul­tats de l'equip en les últi­mes set­ma­nes cal afe­gir-hi el retorn de les lesi­ons de llarga durada. La que pre­o­cupa més és la de Joan Pons, ja que l'ata­cant es va lesi­o­nar en un entre­na­ment i totes les ver­si­ons dels espe­ci­a­lis­tes que l'han visi­tat apun­ten a una rup­tura dels lli­ga­ments encre­uats del genoll. El fut­bo­lista verd-i-blanc ha par­ti­ci­pat en 25 de les 29 jor­na­des dis­pu­ta­des fins ara. Avui tenia pre­vist rebre el diagnòstic defi­ni­tiu.

D'altra banda, en el par­tit con­tra el Mas­nou Jaume Duran es va haver de reti­rar a l'inici de la segona part. En espera de les pro­ves defi­ni­ti­ves, sem­bla que podria tenir una lesió mus­cu­lar al bíceps femo­ral de la cama. El Pera­lada, amb una plan­ti­lla força curta, ja ha tin­gut diver­ses lesi­ons de llarga durada que han afec­tat juga­dors de la plan­ti­lla. El cas més recent i des­ta­cat va ser el del gole­ja­dor Aleix Fei­xas, que no va poder jugar amb l'equip durant tres mesos per culpa d'una lesió.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.