Territorial

L'Espanyol arrasa i se les haurà amb el Madrid

Copa de campions juvenil. ‘Maneta' dels de David Gallego, que van deixar encarrilat el partit abans del descans per passar a semifinals

Espa­nyol5


las pal­mas0


L'Espa­nyol va superar amb molta como­di­tat els quarts de final de la copa de cam­pi­ons juve­nil amb una maneta con­tra el Las Pal­mas. Els de David Gallego van dei­xar vist per a sentència l'enfron­ta­ment amb uns molt bons minuts pre­vis al des­cans, al qual es va arri­bar amb un 0-3. La segona mei­tat ja no va tenir més història i fins i tot els de David Gallego es van agra­dar humi­li­ant el con­junt canari, total­ment des­cen­trat per les enves­ti­des blanc-i-bla­ves. L'Espa­nyol, doncs, jugarà les semi­fi­nals demà (17 h) con­tra el Madrid, que va gua­nyar el Celta per 1-3. L'altra semi­fi­nal serà entre el Rayo i el Vila-real.

LAS PALMAS: Cruz, Fortes (Hernández Magro, 70'), Valerón, Quintana, Hernández, Martín, Diallo, Alemán (González, 65'), Travieso, Rodríguez i Mújica (Rodríguez, 65'). ESPANYOL: Ualo, Soria, Martín, Indias, López Mármol, Roca, Melendo (López Moreno, 55'), Campuzano, Entrena, Gual (Gracia, 55') i Écija (Bedoya, 59'). GOLS: 0-1 (23') Campuzano. 0-2 (34') Iván. 0-3 (43') Entrena. 0-4 (55') Campuzano. 0-5 (74') Éric Gracia. ÀRBITRE: Alcoba Montes. T.G.: Kirian, Ale Hernández, Travieso i Martín Gil per als canaris; a Álex López per als catalans.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.