Territorial

El Ripoll no rep cap sanció pel fet de dur l'estelada

3a catalana. El col·legiat del duel Ripoll- Caldes va fer constar en l'acta que els locals portaven missatges polítics a la samarreta

El comitè de dis­ci­plina de la FCF a Girona tenia ahir sobre la taula l'acta del par­tit entre el Ripoll i el Cal­des de Mala­ve­lla, que, més enllà d'aca­bar amb 0-2 favo­ra­ble als del Gironès, tenia la pecu­li­a­ri­tat que l'àrbi­tre, Edu­ardo Maras­ci­uolo, hi va fer cons­tar que el Ripoll havia jugat amb una este­lada i el logo­tip de l'ANC a la samar­reta. Tot i la sor­presa dels del Ripollès –fa diver­sos anys que com­pe­tei­xen amb aquests logo­tips a la indu­mentària i mai havien tin­gut cap pro­blema–, l'enti­tat afec­tada no veia cap motiu per ser san­ci­o­nats i així ha estat: no han rebut cap sanció. De fet, la FCF con­si­dera anecdòtic aquest fet.

El Ripoll, que enguany com­pe­teix en el grup 17 de ter­cera cata­lana, és un dels molts equips del fut­bol ter­ri­to­rial que han deci­dit posar el logo­tip de l'Assem­blea Naci­o­nal Cata­lana i l'este­lada a la samar­reta. Un dels pri­mers va ser el Flix, que fins i tot es va ager­ma­nar amb el Lla­gos­tera quan aquests van dis­pu­tar la copa Cata­lu­nya del 2013 amb la lla­gos­te­lada.

En altres esports, equips com el Club Patí Vic fins i tot han lluït la sim­bo­lo­gia de l'ANC en esde­ve­ni­ments d'abast esta­tal com ara l'OK Lliga o la final de la copa del Rei d'hoquei sobre patins.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.