Girona

Machín, a la graderia contra el Còrdova i l'Elx

A apel·lació. El Girona presentarà recurs contra els dos partits de sanció amb què l'entrenador ha estat castigat després de l'expulsió a Tenerife

Si el recurs que el Girona ele­varà al comitè d'apel·lació no pros­pera i es man­te­nen els dos par­tits de sanció a Machín impo­sats ahir pel comitè de com­pe­tició, el tècnic no tor­narà a asseure's a la ban­queta de Mon­ti­livi fins al 2016. La sus­pensió el por­tarà a la gra­de­ria en els dos pro­pers par­tits con­se­cu­tius que el Girona jugarà a l'estadi, diu­menge con­tra el Còrdova i el dis­sabte següent con­tra l'Elx. El retorn a peu de gespa de Pablo Machín, que aquesta set­mana ha estat esco­llit millor entre­na­dor de segona A del curs 2014/15, serà el 19 de desem­bre a Mallorca.

Passa fluix

Les al·lega­ci­ons del Girona van fer efecte, i el comitè de com­pe­tició les va esti­mar “par­ci­al­ment” en no apre­ciar que Machín agafés de l'espat­lla el quart àrbi­tre, tal com va escriure en l'acta el col·legiat López Amaya. Si hagués estat així, al tècnic li hau­rien apli­cat l'arti­cle 96 i li hau­rien cai­gut entre qua­tre i dotze par­tits. L'orga­nisme dis­ci­pli­nari, però, afirma que les imat­ges “no des­vir­tuen la pre­sumpció de vera­ci­tat del col·legiat”, raó per la qual va recórrer a l'arti­cle 117 i va cas­ti­gar Machín amb dos par­tits, a més d'impo­sar una multa de 400 euros al club i de 600 a l'entre­na­dor. El Girona, però, insis­tirà que l'àrbi­tre es va exce­dir amb l'expulsió i dema­narà que l'acció quedi sense càstig o que es rebaixi a un par­tit.

ADMISSIÓ PARCIAL

Les al·legacions han fet efecte, ja que al tècnic, segons l'acta, li podien caure entre quatre i dotze partits
ARTICLE 117: Actituds de menyspreu o desconsideració cap als àrbitres:
Dirigir-se als àrbitres en termes o actituds de menyspreu o de desconsideració sempre que l'acció no constitueixi falta més greu se sancionarà amb suspensió de dos a tres partits o fins a un mes.
ARTICLE 96. Dirigir-se amb violència lleu contra els àrbitres:
_Agafar, empènyer, sacsejar o dirigir-se amb altres actituds cap als àrbitres que, només per ser lleument violentes, no acreditin ànim agressiu per part de l'infractor se sancionarà amb una suspensió de quatre a dotze partits.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)