Nàstic

El club apel·la al sentiment per superar els 6.000 socis

Nàstic. ‘Sé que m'estimes, vine'm a buscar' és el títol de la campanya

El Nàstic va presentar ahir la campanya per aconseguir socis per a la segona volta, que té per objectiu passar dels 5.800 abonats actuals a més de 6.000. L'entitat entén que la bona trajectòria de l'equip en el retorn a segona A i l'arrelament del Nàstic a la ciutat i a les comarques properes hi hauria d'ajudar. Els 10.000 seguidors que van presenciar el duel contra el Llagostera en són la prova, segons el director general, Lluís Fàbregas. És per això que el club apel·la al sentiment en la campanya, titulada Sé que m'estimes, vine'm a buscar, i amb un cor com a element gràfic més destacat del cartell. Els preus dels nous abonaments es mouen entre els 249 euros de la tribuna i els 99 dels gols i donen dret a veure els onze partits del Nou Estadi de la segona volta i els dos de la primera que encara s'hi han de jugar, dissabte contra el Saragossa i el 9 de gener contra el Lugo. Amb la tribuna molt ocupada, el Nàstic vol que s'incrementi l'assistència a les zones de preferent i dels gols perquè el Nou Estadi es vegi més ple en les imatges de televisió.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)