Girona

Pere Pons fa un pas endavant

Més a prop. El mig fa treball de camp, encara al marge del grup. Descartat per diumenge, el retorn no s'hauria de demorar gaire més

La infla­mació a la cuixa que el va fer estar una set­mana a l'hos­pi­tal ha dei­xat Pere Pons sense poder par­ti­ci­par en els tres últims par­tits del Girona. Sense que el club hagi anun­ciat cap ter­mini de recu­pe­ració, el mig­cam­pista de Sant Martí Vell està des­car­tat per rebre diu­menge l'Osa­suna, però és pro­ba­ble que l'absència no s'allar­gui gaire més. L'evo­lució és bona, i el juga­dor va fer ahir un pas enda­vant. Va tre­pit­jar la gespa, encara sense calçar-se les botes, i va fer diver­sos exer­ci­cis i car­rera con­ti­nua.

Pere Pons serà l'única baixa que Pablo Machín tindrà al mig del camp, i això que diu­menge pas­sat els mal­de­caps es mul­ti­pli­ca­ven, ja que Rubén Alca­raz va veure la cin­quena groga i Eloi Ama­gat va que­dar afec­tat per l'entrada duríssima de Cabrera. A més, Gra­nell no havia ni viat­jat a Sara­gossa. Tots tres, però, estan en con­di­ci­ons de jugar diu­menge. A Alca­raz, el comitè li va aixe­car el càstig. Gra­nell, com dime­cres, va tre­ba­llar ahir amb nor­ma­li­tat. I Eloi, que dime­cres s'havia que­dat a Mon­ti­livi, també va com­ple­tar la sessió sense cap pro­blema.

MENYS MALDECAPS

Amb Eloi i Granell recuperats i Alcaraz perdonat, Pons és l'única baixa al mig
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)