2a divisió FEF

L'Olot, amb les brases a prop

L'únic camí. Els de la Garrotxa reben l'Hospitalet, el rival directe que marca la salvació. A quatre punts de la permanència, si no guanyen, els olotins podrien quedar gairebé sentenciats

L'Olot rep la visita de l'Hos­pi­ta­let (avui, 17 h). El con­junt que diri­geix Santi Cas­ti­llejo se la juga de debò con­tra el rival directe que marca la sal­vació. L'equip ribe­renc acu­mula 38 punts, qua­tre més que els olo­tins; per tant, tot el que no com­porti la victòria com­pli­ca­ria l'existència dels de la Gar­rotxa a la cate­go­ria quan només que­da­ran tres par­tits per aca­bar la lliga. La tensió i la pressió seran fac­tors deter­mi­nants per als dos equips, i és que, si bé els gar­rot­xins enca­de­nen tres jor­na­des sense cele­brar cap tri­omf, l'Hos­pi­ta­let acaba de sumar un únic punt en els dos duels seguits com a local –va empa­tar con­tra l'Espa­nyol B (1-1) i va per­dre con­tra el cuer, el Llo­setí (0-1)–: “Estem pre­pa­rats per afron­tar el duel amb garan­ties i superar el rival. Fa dues jor­na­des que millo­rem cada dia més. Hem de gua­nyar l'Hos­pi­ta­let, en som tots cons­ci­ents. No mirem més enllà d'aquest par­tit, una veri­ta­ble final”, comenta Cas­ti­llejo, que, refe­rent a la pressió i la tensió que puguin tenir els seus juga­dors, explica: “S'estan acos­tu­mant a afron­tar duels deci­sius. Aquest és més defi­ni­tiu, ja que que­den menys par­tits, però estem com en les dar­re­res jor­na­des i hem de gua­nyar tant sí com no.”

L'Hos­pi­ta­let arriba a ter­res gar­rot­xi­nes amb tècnics nous –fa només tres jor­na­des que la dupla for­mada per Miquel Coro­mi­nas i Anto­nio Olmo va relle­var Martí Cifu­en­tes–, però amb neces­si­tats impe­ri­o­ses, igual que l'Olot, d'obte­nir els tres punts: “S'han reforçat molt bé, amb juga­dors cre­a­tius i amb dese­qui­li­bri a par­tir de tres quarts del camp, però tenen el pro­blema comú dels equips de la part baixa, que els falta gol. Hau­rem d'apro­fi­tar les seves man­can­ces per fer mal i tenir més opci­ons”, ana­litza el tècnic navarrès, cons­ci­ent que els dos enfron­ta­ments con­se­cu­tius que haurà d'afron­tar el seu equip al muni­ci­pal mar­ca­ran un abans i un després en la tra­jectòria imme­di­ata: “Sabem que seran dos par­tits deci­sius, però no volem pen­sar en el segon. El pri­mer l'hem de gua­nyar i, més que mai, no hem de pen­sar més enllà”, diu Cas­ti­llejo.

L'afició de l'Olot s'està mobi­lit­zant a l'altura de la importància del matx pel club. En els pro­legòmens del duel con­tra l'Hos­pi­ta­let, la Grada d'Ani­mació orga­nit­zarà una arros­sada popu­lar –10 euros per als adults i 6 per als nens– per escal­far la prèvia i rebre els juga­dors: “S'estan por­tant de mera­ve­lla. Sem­pre són posi­tius, mal­grat el mal moment que tra­ves­sem, i ja al camp de l'Espa­nyol B es van des­plaçar 200 afi­ci­o­nats que no van dei­xar de donar-nos suport”, sen­ten­cia l'entre­na­dor nas­cut a Vall­ti­erra.

LA PRÈVIA

L'Hospitalet s'ha reforçat bé, amb jugadors creatius. Tenen el problema comú dels equips de la part baixa, que els falta gol
Hem de guanyar l'Hospitalet, en som tots conscients. No mirem més enllà d'aquest partit
Santi Castillejo
entrenador de l'olot
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)