Girona

La imbatibilitat, necessària

Tot i que el Còrdova se li ha entravessat en els tres enfrontaments de la temporada, el Girona confia en la remuntada, i un dels factors fonamentals serà evitar que els andalusos marquin. En aquest sentit, al conjunt gironí l'ajudaria molt accentuar la solidesa que ha exhibit els últims mesos a Montilivi, on ha capgirat del tot la dinàmica frustrant amb què havia començat la competició. El conjunt de Pablo Machín ha acumulat 471 minuts sense rebre ni un gol davant la seva afició. L'últim el va marcar l'exjugador del Girona David Timor, que va igualar el gol de Lekic en el minut 69. Des d'aleshores, l'Osasuna, l'Alavés, el Tenerife, el Mallorca i l'Alcorcón han visitat Montilivi i n'han marxat sense haver pogut batre Isaac Becerra. Acabar el vintè partit de la temporada amb el zero a la porteria alimentaria les expectatives d'èxit del Girona, que amb un sol gol en faria prou per eliminar el Còrdova. Els gironins encadenen quatre victòries al seu estadi, de les quals tres han estat per la mínima. L'únic que ha resolt per més d'un gol de diferència és l'últim, contra l'Alcorcón, amb dianes de Rubén Sobrino i Cristian Herrera.

Fa 471 minuts que no rep cap gol a casa, i allargar la sèrie un partit més l'ajudaria
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció