Girona

futbol català

girona

Felipe: “Continuar en el Girona és la meva prioritat”

Interrogant. El davanter, que ha jugat 178 partits amb la samarreta del Girona, dels quals 143 a segona A, està negociant una renovació que el vincularia un curs més al club de Montilivi

Felipe Sanchón no va jugar ni un minut en els vint últims par­tits de lliga ni en els qua­tre de play-off d'ascens a pri­mera divisió, però la seva reno­vació està a sobre la taula. “Es un juga­dor que crec que encara ens pot donar molt”, va afir­mar el direc­tor espor­tiu, Qui­que Cárcel. “No he vol­gut escol­tar cap oferta perquè la meva pri­o­ri­tat és con­ti­nuar aquí”, va afe­gir-hi Felipe, el qual, com Cárcel, també està con­vençut que pot ser útil a l'equip. Fal­tarà, però, que també ho pensi Machín, que va comp­tar molt amb el davan­ter en la pri­mera volta (18 par­tits de 21 pos­si­bles) però que el va esbor­rar com­ple­ta­ment en la segona.

Evi­dent­ment, l'entesa depèn de la bona volun­tat de totes les parts. Felipe sap que l'oferta econòmica serà clara­ment a la baixa i que pos­si­ble­ment tindrà un rol de secun­dari. “Jo con­fio en les meves pos­si­bi­li­tats”, va insis­tir el davan­ter, de 34 anys. “Per­so­nal­ment, la tem­po­rada pas­sada no va ser bona perquè en la pri­mera volta, que és quan vaig jugar, no vaig tenir ni sort ni encert. Em pas­sava el mateix que l'equip. Fèiem mèrits per a més, però sem­pre sor­tia creu. Si en comp­tes de xutar al pal i a fora hagués xutat al pal i a dins, estic segur que tot hau­ria can­viat”, va comen­tar. “I en la segona volta tot va ser més difícil per a mi.
Em vaig lesi­o­nar, vaig dei­xar de jugar, van venir molt bons juga­dors a l'hivern i l'equip va fer una reacció espec­ta­cu­lar. Era molt com­pli­cat entrar”, recorda.

De moment, el Girona només té tres davan­ters (Cris­tian Her­rera, Lekic i San­daza). I encara que Felipe renovés, en cau­ran dos més com a mínim. “Ja hi havia com­petència l'any pas­sat i ara es mul­ti­pli­carà. El Girona està crei­xent molt com a club i no tinc cap dubte que farà una plan­ti­lla molt com­pe­ti­tiva”, va afe­gir-hi el bar­ce­loní, que es va mos­trar molt satis­fet amb el retorn de Fran San­daza. “Es un tros de juga­dor del qual tots gau­di­rem molt”, afirma Felipe, que ha jugat 178 par­tits amb el Girona (143 a segona A i 35 el curs 2005/06 a 3a divisió, on va mar­car 21 gols). “El Girona és el club on millor m'he sen­tit en tota la meva tra­jectòria”, con­clou.

EL PROTAGONISTA

No he escoltat cap més oferta. Si no hi ha acord amb el Girona, ja decidiré el que faré, però estic segur que puc aportar coses aquí

CONDICIONANTS

M'alegro molt del fitxatge de Sandaza. Es la mostra que hi haurà bon equip i molta competència
Felipe Sanchón
DAVANTER

EL CURS 2015/16

Entre la lesió, els fitxatges d'hivern i la segona volta de l'equip, jugar era difícil. I en la primera ens va faltar encert i sort, a mi i a l'equip

LA DAVANTERA

El club valora el pes que té Felipe al vestidor, però l'oferta que li farà serà a la baixa
Important en la primera volta (18 partits), no ho va en la segona (1) ni en el ‘play-off' (0)
Sobre el paper, tindrà al davant Sandaza, Herrera, Lekic i dos més que han de venir
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)