3a divisió FEF

L'Europa manté la calma

Mal inici. El tècnic, Albert Poch, veu millora en la plantilla malgrat que només ha aconseguit un punt en els quatre partits

En la sempre exigent plaça del Nou Sardenya, Albert Poch reclama calma després d'un inici complicat per a l'Europa (un empat i tres derrotes). L'entrenador va acabar satisfet el matx contra l'Olot perquè veu millora en la seva plantilla.

“Falten automatismes ofensius, sobretot, però ja estem veient coses molt positives”, explica Poch. “Estic veient com treballen, la qualitat dels jugadors..., i estic convençut que d'aquí a un parell de setmanes aquest equip jugarà”, hi afegeix. El tècnic no està preocupat pel seu lloc a la banqueta. “Si jo estic tranquil, em jugo el coll que la junta directiva també. Que triguem una mica a arrencar? És possible, però la junta ja sap com treballem i què és el que hi ha”, manifesta l'entrenador.

LES REACCIONS

Estic veient com treballen, la qualitat dels jugadors..., i estic convençut que d'aquí a un parell de setmanes aquest equip jugarà
Si jo estic tranquil, em jugo el coll que la junta directiva també ho està
Albert Poch
entrenador de l'europa
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.