2a divisió A

Bounou, en la llista de 26 jugadors del Marroc

Girona. És un dels tres porters que el seleccionador cita per a la copa d'Àfrica

Com era de preveure, Yassine Bounou forma part de la llista de 26 jugadors que el seleccionador del Marroc, Hervé Renard, ha confeccionat per a la copa d'Àfrica. Renard haurà de descartar encara tres jugadors d'aquesta preselecció, però citarà tres porters. A més de Bounou, té Munir (Numància) i El Kharroubi (Lokomotiv Plovdiv). El porter del Girona ja no es reintegrarà a l'activitat a Montilivi i es perdrà com a mínim els partits de gener.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció